poniedziałek, 26 listopada 2012

Akcja - Wigilijny Piernik



Co Wam przychodzi do głowy, gdy słyszycie słowo PIERNIK ?
Mi od razu przed oczami staje baryłka z miodem, przypomina mi się zapach korzennych przypraw, a w ustach czuję niebiański smak piernika przekładanego powidłami...

Jak Wy robicie pierniki? Czy są to takie ciasta, które robicie jak tylko rozpocznie się adwent, zawijacie w ściereczkę i czekają aż przyjdzie do domu choinka? Czy też macie sposób na piernik, który rano zrobiony, wieczorem smakuje wyśmienicie? Przepis przekazywany z pokolenia na pokolenie? Czy też Wasze wariacje na temat.. ? Jakie ciasto można nazwać piernikiem i dlaczego???

Regulamin akcji:
- każdy wpis musi być na temat - ma być CIASTO (nie ciasteczka), które uważacie, że jest piernikiem
- każdy wpis musi zawierać banerek akcji
- można dodawać nieskończoną liczbę przepisów
- nie można dodawać przepisów sprzed rozpoczęcia akcji


Rzecz jasna zapraszam do dodawania linków / przepisów w komentarzach :) 

Kod należy skopiować i wstawić na swoją stronę.
Wigilijny piernik

Wigilijny piernik

2 komentarze :

  1. Czesc! Nominowałam Twój blog do Liebster Blog Award. Zapraszam do mnie po szczegóły :)
    http://kuchniabakino.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  2. O popatrz, nie jestem pierwsza - ale też Cię nominowałam ;) Jesli masz ochotę, zapraszam do zabawy! :)
    http://mamazolza.blox.pl/2012/11/STO-PYTAN-DO-P.html

    OdpowiedzUsuń