piątek, 26 czerwca 2015

Koktajl z żelaza - czyli natka pietruszki w roli głównej

Dziś z rana zapragnęłam koktajlu. Najlepiej takiego, co go zjem z muesli. Ale... truskawki wszystkie wylądowały w dżemie lub w kompotach. Został banan, trochę jogurtu.... i co by tu jeszcze dodać? .. a może natkę pietruszki? ? Jak pomyślałam tak zrobiłam. Pod koniec miksowania zaczęłam się zastanawiać, czy nie zrobiłam sobie zbyt wielkiej krzywdy i ze śniadania będą nici... na szczęście efekt był wspaniały. Na tyle dobry, ze jedyne zdjecie koktajlu to taka marna resztka w szklance... ;)

Składniki:

  • 2 banany
  • 3 łyżki jogurtu naturalnego
  • 1 pęczek natki pietruszki


Wykonanie:
wszystkie składniki wrzucić do blendera i zmiksować. Gotowe :)
(no dobrze, wcześniej myślę, ze dobrze troszkę poszatkować natkę - w każdym razie ja tak na wszelki wypadek zrobiłam).

Koktajl wyszedł nawet ciut za słodki - ale to już kwestia bananów...
W każdym razie poranna porcja żelaza na pewno zaliczona!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz