wtorek, 31 lipca 2012

Podsumowanie akcji - Szybkie ciasta - czyli RATUNKU GOŚCIE!!!

Miesiąc szybko minął. I Akcja kulinarna Szybkie ciasta - czyli RATUNKU GOŚCIE!!! Się zakończyła. Podsumowanie dla strony Durszlak.pl. jest najstępujące:
Wzięło w niej udział 73 osoby, które dodały 132 wpisy.
Moim największym zaskoczeniem jest to, że Muffinki są takie szybkie. Zawsze mi się wydawało - że skoro to sa drobniejsze formy niż ciasto - to ich wyrób zajmuje więcej czasu. A tu proszę...

Z Waszych przepisów już kożystałam nie raz i bardzo za nie dziękuję!!!:)

Niektóre wpisy, na moje oko wymagają więcej pracy niż było założone, ale..., powiedzmy, że przy większej niż moja, wprawie - da radę :)





5 komentarzy :

  1. Jak widać bardzo wiele ciekawych i szybkich ciast do wykorzystania w sytuacji kryzysowej jak pojawią się niespodziewani goście :) mamy z czego wybierać się ratować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ponieważ mój blog zmienił adres nie miałabyś nic przeciwko, żeby podmienić linki prowadzące do moich przepisów? :)
    http://www.gruszkazfartuszka.pl/bialy-michalek/
    http://www.gruszkazfartuszka.pl/babka-makowa-pachnaca-cytryna/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna akcja:) Sama też lubię robić szybkie ciasta i potrawy, wiec na pewno coś z tej listy jeszcze wypróbuję...

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezłą bazę przepisów na szybkie dania udało nam się stworzyć :) Bardzo fajna akcja, dziękuję za możliwość wzięcia w niej udziału :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szukam szukam i mam! Moje dwa wpisy . Przyda się ta akcja .

    OdpowiedzUsuń